چینی‌بندزن

از باغ ِ ماچین، ریحان ِ خودم می‌چینم.

چینی‌بندزن

از باغ ِ ماچین، ریحان ِ خودم می‌چینم.

اوباما و ان

همسین ، از اولین سخنرانی‌های انتخاباتی اوباما یه فیلم تحلیلی کوتاه رونشونم داد.
شیوه ی بیان و صحبت کردن اش ونکته هایی که اشاره کرد توی سخنرانی اش  ساده دقیق و تاثیر گذار بود. با فن بیان خوبی ادا شد. 
فیلم دیگه ای هم نشونم داد که خانم *amy cuddy* بادی لنگویج اوباما ورامنی را تحلیل می کرد.
اوباما چهل و چهارمین رییس جمهور آمریکا شد . ینی حداقل پنجاه درصد بعلاوه ی یکنفر از مردم آمریکا فهمیدن اوباما چی می گه و چیکار می خواد بکند.

سخنرانی های احمدی نژاد توی سال هشتادو چهار برای انتخابات مرور می کنم . نه فن بیان نه ونه برنامه ای .فقط جملاتی کوتاه برای مسخره کردن گذشتگان بکار برد و جملات مبهم و کوتاه از مدینه ی فاضله اش گفت.
احمدی نژاد ششمین ریس جمهور ایران شد. با شصت و شش درصد آرا برنده ی انتخابات شد.
ینی شصت و شش درصد مردم عاقل و بالغ جامعه ی من حرف احمدی نژاد رو فهمیدند.


پ.ن. گوزی را به شقیقه ربط دادم اما دوست داشتم برای خودم ثبت کنم دغدغه های ذهن امروزم را.